RENDILEPING


Renditingimused on käesoleva hinnapakkumise ja (või) arve-saatelehe lahutamatu osa.
Pooled: Renditelk OÜ (edaspidi Rendileandja)
Tellija (Rentnik)
Renditelk OÜ esindaja (edaspidi Pakkuja)

1. Pakkuja on seotud pakkumisega tingimusel, et tellijapoolse pakkumise kinnitamise hetkel on Pakkujal olemas vaba inventar nimetatud tellimuse täitmiseks.

2. Rendiperioodiks loetakse ajavahemikku renditud inventari väljastamise- ja tagastamise päeva vahel. Rendiperiood on 24 h, iga järgnev päev on 10% rendihinnast.

3. Inventari mittetähtaegse tagastamise korral esitab Rendileandja Rentnikule lisaarve hilinetud päevade eest.

4. Renditud inventar tuleb tagastada Rendileandjale samas seisukorras nagu need on Rentnikule väljastatud. Laudlinade ja lauanõude rendihind sisaldab Rendileandja-poolset järelpesu ja töötlust. Juhul kui renditud inventaril ilmnevad puudused või inventar ei vasta hinnapakkumises kokkulepitule on Rentnik kohustatud Rendileandjat sellest koheselt teavitama, kuid mitte hiljem kui Rentniku ürituse alguseks. Kui Rendileandjat ei ole puudustest teavitatud tähtaegselt, loetakse, et puudus on tekkinud rendiperioodi vältel ja Rentniku valduses.

5. Juhul kui Rentniku poolt osundatud rike või puudus tuleneb Rentniku süüst, või Rentniku poolt inventari mittesihipärasest kasutamisest, on Rentnik kohustatud hüvitama inventari parandamise või asendamise kulutused ja kahju.

6. Arvete mittetähtaegse tasumise korral on Rendileandjal õigus Rentnikult nõuda viivist 0,05% tasumata summast päevas.

7. Tellimuse tühistamisel 9-5 kalendripäeva enne ürituse toimumist tuleb tasuda 25% tellimuse kogumaksumusest. Tellimuse tühistamisel 4-2 kalendripäeva enne ürituse toimumist 50% tellimuse kogumaksumusest. Tellimuse tühistamisel 1 kalendripäev enne või samal päeval tuleb tasuda 75% tellimuse kogumaksumusest.

8. Hinnapakkumises on telkide hinna sisse arvestatud nende kinnitamine vaiadega. Rentnik peab tagama loa tööde teostamiseks (nt aukude puurimine vaiade jaoks). Juhul, kui ei ole võimalik telke vaiadega kinnitada, lisandub pakkumisele raskuste ja nende transpordi hind.

9. Rentnik kannab täielikku vastutust inventari säilimise eest alates Rendileandjalt otsese valduse üleminekust kuni inventari tagastamiseni Rendileandjale (ehk kogu rendiperioodi vältel). Renditud inventari hävinemisel, lõhkumisel, kadumisel või varastamisel on Rentnik kohustatud rendiesemed Rendileandjale hüvitama.

10. Pakkuja on pakkumises arvestanud tingimusega, et inventari transport, paigaldus ja mahavõtmine toimub ajavahemikus 08.00- 23.00. Kui inventari paigaldus, mahavõtmine või transport on Rentniku poolt vajalik väljaspool antud aegu, on Pakkujal õigus nõuda
lisatasu paigalduse, mahavõtmise ja transpordi eest juhul, kui Rentnik pole Rendileandjat enne pakkumise kinnitamist sellest teavitanud.

11. Rendileandjal on õigus oma inventarist ja dekoratsioonidest teha foto- ja videojäädvustusi ning kasutada neid endale vajalikul viisil.

12. Rentnik arvestab renditud lilleseadete puhul ilmastikust tulevnevaid olukordi, et lilleseaded viga ei saaks.

13. Renditud kauakestvate lilleseadete liigutamine ja ümberpaigutamine tuleb eelnevalt kooskõlastatada Rendileandjaga või Rendileandja nõusolekul rendikoha vastutava isikuga.

14. Käesolevaga kinnitab Rentnik, et tal on Eesti Vabariigi seadusandlusest tulenevalt ning ettevõtte esindajana õigus Rendilepingut allkirjastada (tellimust kinnitada). Juhul, kui tellimuse kinnitanud isikul selleks õigus puudub, vastutab ta Rendilepingus toodud kohustuste täitmise eest isiklikult.

15. Käesolev Rendileping loetakse Poolte vahel sõlmituks Rentniku poolt tellimuse kinnitamisega e-posti teel.